Gdzie znajduje się pierwszy sklep stacjonarny Shein w Polsce?
Chiński gigant mody online, Shein, znany ze swojej ekspansywnej obecności internetowej, postanowił pójść o krok dalej i pojawić się fizycznie – także w Polsce. Pierwszy sklep stacjonarny Shein został otwarty w Warszawie, a konkretnie w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych stolicy – Galerii Młociny.
Otwarcie miało miejsce w maju 2024 roku i wzbudziło ogromne zainteresowanie zarówno wśród influencerek modowych, jak i tysięcy fanów taniej mody. Sklep Shein, który w dużej mierze funkcjonuje jako tzw. pop-up store, oferuje klientom możliwość obejrzenia i przymierzenia ubrań na żywo, co stanowi duże ułatwienie w stosunku do zakupów online.
Jakie produkty można kupić w sklepie Shein w Galerii Młociny?
Oferta sklepu stacjonarnego Shein w Galerii Młociny jest starannie wyselekcjonowana i oparta na najpopularniejszych trendach oraz najczęściej zamawianych produktach w polskiej wersji sklepu internetowego. Klienci znajdą tam szeroki wybór:
- ubrania damskie – od casualowych zestawów po eleganckie kreacje na specjalne okazje,
- odzież męska i dziecięca,
- modne dodatki i akcesoria – torebki, okulary, biżuteria,
- obuwie na co dzień i na wyjątkowe okazje,
- ubrania sportowe i stroje kąpielowe, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem latem.
W sklepie można dokonywać zarówno tradycyjnych zakupów, jak i skanować kody QR przy wybranych produktach, by złożyć zamówienie online – z natychmiastową dostawą do domu.
Czy Shein planuje otworzyć więcej sklepów w Polsce?
Otwarcie sklepu stacjonarnego w Warszawie to dla Shein dopiero początek działań offline w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka już wcześniej testowała format fizycznego sklepu w postaci czasowych punktów sprzedaży w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – wszędzie tam kolekcje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.
W Polsce uruchomienie sklepu w Galerii Młociny ma charakter pilotażowy. Jeżeli sprzedaż i frekwencja spełnią oczekiwania, Shein rozważy otwarcie kolejnych lokalizacji – na przykład w Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Marka bada rynek i oczekuje na reakcję klientów. Jak wskazują pierwsze doniesienia, zainteresowanie zakupami w sklepie stacjonarnym znacznie przewyższyło prognozy.
Co wyróżnia sklep Shein w Galerii Młociny na tle innych sklepów odzieżowych?
Przede wszystkim jest to unikalna możliwość sprawdzenia jakości Shein na żywo. Do tej pory obiegowe opinie w Polsce opierały się na zdjęciach, recenzjach i filmikach prezentujących realia zakupowe w Shein. Fizyczny sklep pozwala przełamać bariery zaufania, jakie niektórym klientom towarzyszyły przy zamawianiu z Chin.
Nowoczesny design wnętrza, jasne oświetlenie i interaktywne strefy zakupowe wyróżniają butik Shein od innych sklepów w galerii. Na miejscu są także punkty do robienia zdjęć w stylu Instagrama, co dodatkowo zachęca młodsze pokolenia modowych entuzjastów do odwiedzin. Sama przestrzeń została zaprojektowana z myślą o estetyce social media – z tła do selfie, fotogenicznych luster, neonów czy efektywnego rozmieszczenia pop-upowych kolekcji.
Jakie są godziny otwarcia sklepu Shein i jak do niego trafić?
Sklep Shein znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Młociny, w sąsiedztwie znanych marek odzieżowych i tuż obok głównego wejścia z parkingu podziemnego. Galeria Młociny mieści się przy ulicy Zgrupowania AK Kampinos 15 w Warszawie.
Godziny otwarcia sklepu są zgodne z godzinami funkcjonowania galerii:
- od poniedziałku do soboty: 9:00 – 21:00
- w niedziele handlowe: 10:00 – 20:00
Do Galerii Młociny można dotrzeć metrem – stacja Młociny znajduje się tuż obok wejścia, a także wieloma liniami autobusowymi i tramwajowymi. Dla kierowców przygotowano duży, bezpłatny parking.
Czy warto odwiedzić sklep Shein osobiście?
Dla wielu klientów, którzy dotąd mieli wątpliwości co do zamówień internetowych z Chin, sklep stacjonarny to idealna okazja, aby zapoznać się z rzeczywistą jakością ubrań i wybrać coś na miejscu bez ryzyka nietrafionego rozmiaru. Można przymierzyć, porównać i kupić od ręki – bez czekania na kuriera.
Warto również wspomnieć, że sklep regularnie przygotowuje oferty i promocje tylko dla klientów stacjonarnych. Są to zniżki na wybrane kolekcje, limitowane serie czy unikalne akcesoria niedostępne online. Dla fanów fast fashion, śledzących nowinki i trendy z Tiktoka, wizyta w Shein to nie tylko zakupy, ale także inspirująca rozrywka.

Renata Fedorczuk – redaktorka portalu lifestylowego OhMagazine.pl. Z pasją pisze o modzie, urodzie, relacjach i współczesnym stylu życia. Uważna obserwatorka trendów, która potrafi je przekuć w inspirujące treści dla kobiet w każdym wieku. W swoich artykułach łączy lekkość stylu z merytoryczną wiedzą, tworząc teksty, które są zarówno przyjemne w odbiorze, jak i praktyczne. Prywatnie miłośniczka dobrej kawy, miejskich spacerów i minimalistycznego designu.